eMobility

Održivost na djelu.

Vjerujemo u Pariški sporazum o klimatskim promjenama, a eMobility naš je ključ za održivost. Kako bismo dali svoj doprinos globalnom cilju, imamo jasan plan za transportnu industriju s nultom stopom emisija CO₂. A s eActrosom već danas živimo lokalnu CO₂ neutralnost.

Održivost za nas ne prestaje kod eTrucka. Naime, kad je riječ o smanjenju emisija CO₂, sagledavamo širu sliku. Stoga će od 2022. godine svi proizvodni pogoni tvrtke Daimler u Europi proizvoditi s neutralnom CO₂ bilancom. Osim toga, za klimatski neutralnu proizvodnju dosljedno smanjujemo svoje emisije CO₂ te ih želimo, ako je to moguće, u potpunosti izbjeći. Osim korištenja električne energije iz obnovljivih izvora, dosljedno širimo primjenu obnovljive energije na svojim lokacijama. Uz to, sklopit ćemo ugovor za električnu energiju na razini svih lokacija kojim ćemo osigurati da sve njemačke lokacije tvrtke Daimler Truck AG mogu pokriti svoje ukupne potrebe za električnom energijom iz obnovljivih izvora kao što su vjetroelektrane, solarne elektrane i hidroelektrane.

Sustainability content co2 neutral production

eActros je do dva puta učinkovitiji od dizelskog kamiona. To ostvaruje učinkovitim korištenjem energije uz pomoć pogonskog sklopa ePowertrain i rekuperacije (za posebno veliku rekuperaciju energije usporavanja). Prilagođeno rješenje za električna teretna vozila s fokusom na teški distribucijski promet u urbanom prostoru oduševljava svojom optimiranom težinom pogonskog sklopa, povećanom učinkovitošću i niskom razinom buke. Ugrađena e-osovina sa svojim dvama odvojenim elektromotorima omogućuje vršnu snagu od 400 kW.

Štednja energije, a time i resursa, ne ovisi samo o učinkovitosti pogonskog sklopa, nego u velikoj mjeri i o načinu vožnje i ponašanju vozača u vožnji.

Vožnja koja štedi energiju i resurse ne ovisi samo o učinkovitosti pogonskog sklopa, nego u velikoj mjeri i o načinu vožnje i ponašanju vozača u vožnji. Stoga Mercedes-Benz Trucks nudi posebno prilagođenu obuku vozača za vožnju u eActrosu. Počevši od osnovnih radnih koraka kao što su punjenje kamiona, dobivanje informacija specifičnih za e-vozila i njihova implementacija u svakodnevnu rutinu vozača, sudionici bi posebice trebali naučiti rukovati novim pogonskim sklopom ePowertrain. Obuka pruža potrebna znanja kako bi se optimalno iskoristila rekuperacija pogona, čime se omogućuje vožnja s optimiranim dosegom koja štedi bateriju.

Sustainability content e specific

Obje tehnologije omogućuju čist transport. Ako se dionice mogu dobro planirati i ako su okvirni podaci o opterećenju odgovarajući, električni pogon pokazuje svoje prednosti: Kombinira izrazito visoku energetsku učinkovitost s niskim troškovima energije. Međutim, kada je riječ o dugim dionicama te fleksibilnosti na dionicama i opterećenju, pogon na gorive ćelije s tekućim vodikom koji je razvila tvrtka Mercedes-Benz Trucks uskoro će imati jasnu prednost. Omogućava znatno veći doseg s jednim punjenjem spremnika i dostupan je za buduće modele.

Obje vrste pogona nude mogućnost lokalnog transporta bez emisija CO₂, zbog čega je tvrtka Mercedes-Benz Trucks već vrlo rano počela s njihovim razvojem. Danas je moguće predstaviti konkretna rješenja: eActros se serijski proizvodi od 2021. godine. I to je samo početak jer će tvrtka Mercedes‑Benz Trucks do 2039. za gotovo svaku potrebu nuditi odgovarajuće elektrificirano rješenje. Od laganog distribucijskog rješenja do teškog međunarodnog prometa na velikim udaljenostima.

Content pano drives of the future 01

eEconic, stručnjak za urbane zadatke, od 2022. godine obogaćuje portfelj. Osim toga, od 2024. trebao bi se proizvoditi eActros LongHaul kao baterijski pogonjena serijska alternativa za promet na velikim udaljenostima. Koncept teretnog vozila na gorive ćelije Mercedes-Benz GenH2 Truck nedavno je također predstavljen i već bi 2024. trebao proći testiranje klijenata.

Na vrh